Kompisar från gatan

Det finns mycket minnen från gatorna där hemma. Det känns som en lyx att kunna sitta och prata med de fina och mina vänner om saker vi gjorde när vi var 4, 9, 12, 14, 17, 18, 20, 23, 25, 26... och jag är säker på att vi sitter där när vi är gamla och grå och skrockar åt tokigheter vi gjorde när vi var "små".

När jag var hemma förra helgen kollade jag igenom en låda full med gamla saker och hittade en "Mina vänner bok" från 1991. Då var jag 7 år och min "äldsta" vän Lukas 6. Han hade inte ens börjat skolan, vilket kan förklara hans val av bästa ämne. Ett år senare var det vackraste ordet han visste matematik och 21 år senare har han chans att bli vädmäsare.




Själv tyckte jag tydligen om hästar och ville bli dagisfröken. Vad hände med det? 



Kommentarer
Postat av: Tomas

Vad hände med din karriär i "dubbelaep"? ;)

2012-06-18 @ 22:45:42
Postat av: emma

Haha, du visade ju bara Lukas förut. Din var ju minst lika rolig. Barba Pappa är ju i och för sig bra.

2012-06-30 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0