Resultat av popcornförsöket

Jag har ju tidigare skrivit om sommarens projekt där jag skulle odla mina egna popcorn. Jag sådde majsfrön (popcorn) i mars ungefär. Plantorna började gro, gröna och fina. Några månader senare...



...hade det kunnat se såhär fint ut. Med stora ståtliga plantor, redo att producera majs i mängder. Istället såg det ut såhär:



Detta är en av mina plantor, eller ja. Såhär ser den mest levande av mina plantor ut. Jag har misslyckats kan man säga. MEN det blev ändå två små kolvar på dessa klenisar.



Här, mina vänner, här kommer resultatet av själva poppningen! Tatadam, håll i er! 



Nästa år, då ni. Då ska det bli andra popcorn!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ååh, POCORRRRRN! Jag tycker att det ser mycket lovande ut!

2011-09-06 @ 08:16:44
Postat av: Caroline

Bättre än ett bränt popcorn än inget popcorn alls :D

2011-09-06 @ 15:06:25
Postat av: Peter

Haha, sjukt kul :)

2011-09-14 @ 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0