Ett år med blogg

Nu har jag haft min blogg i ett år! Jag har märkt att min blogg har blivit en motsats till min högstadie dagbok.

Min högstadiedagbok innehåller många delar tårar, osäkerhet och några färre delar av lycka. Inte för att jag inte var lycklig då utan för att dagboken var ett sätt att ventilera och bearbeta.

Min blogg däremot innehåller många delar lycka, fina kära, tacksamhet, fina stunder som får mig att må bra och väldigt få delar av tårar och depp. Inte för att jag inte är trött, opepp och depp ibland utan för att min blogg har blivit mitt sätt att visa, beskriva och tacka för det som gör mig lycklig just nu!



Kommentarer
Postat av: Lovan

Detta var mycket fint tycker jag, speciellt att veta att du är så lycklig! och julia sa idag när vi gick hem att hon verkligen tycker om dig, du är en så bra människa (och det tycker jag att du har rätt att höra också hihi)

2011-09-22 @ 00:02:17
URL: http://lovahaisa.blogg.se/
Postat av: svärmor och svärfar

Livet är vad vi gör det till...och hur vi väljer att se på det...Kram från en annan som väljer att se solen bland molnen...

2011-09-23 @ 14:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0