Dagens miljötips: Alice Bah Kuhnke

Dagens miljötips är att lyssna på Alice Bah Kuhnke sommarprat! Hon tar upp ungefär allt det som jag går och funderar på varje dag och hon gör det bra! Hon pratar om självkänsla, om orättvisor, om miljöarbete. Om att göra uppoffringar i sitt eget liv för att livet ska bli bättre för någon annan i en annan del av världen. 

Här är hennes sommarprat. Skrolla ner en bit så hittar ni det.
http://sverigesradio.se/sida/laddaner.aspx?programid=2071
Ladda ner eller lyssna direkt!


Kommentarer
Postat av: Chohan Strömner

Bra jobbat min lilla aktivist

2011-10-21 @ 10:16:57
Postat av: Anonym (Peter)

Haha, du är rolig Lisa :) Synd att du inte kan fundera på miljön åt mig också, känner jag kunde vara bättre. Vi håller dock i med källsorteringen! :)

2011-10-22 @ 10:22:03
Postat av: Kjell

Bra inställning.

Jag håller med dig Lisa, men lyckas inte leva upp till alla föresatser. Du behövs som pådrivare för en bättre värld.

Pappa

2011-10-26 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0