Lista ett

Här sitter jag i Jonatans lägenhet i Zürich. Utsikten är inte att leka med skall jag säga er. Han bor på en hylla kan man säga, inga hus som stör utsikten.

Efter två dagar i Schweiz har jag upptäckt en massa bra saker och jag tycker att det är i sin ordning att skriva ner en lista på denna listiga blogg.
Bra saker med Schweiz:
- Nära till alperna (dit ska vi imorgon)
- Det är vår och skidsäsong samtidigt!
- Gratis lånecyklar
- Mat! Jag gillar verkligen att Schweiz kan det här med både ost och choklad. Det bästa av det bästa i samma land. Jag har tyvärr ingen bild på varken någon ost eller choklad, de är redan uppätna.
- Ekologisk mat. Allt, allt, allt finns i ekologiskt.
- En lillebror och snart en Anneli. Ännu en anledning att komma tillbaka och äta mer ost!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, det tycker jag verkligen att du ska! :) Så snart som möjligt gärna! Som sagt, alltid ses vi för kort!

2011-03-16 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0