För egen maskin

Har tillbringat några dagar i Sälen och åkt längd/skrivit exjobb. En himla bra blandning vill jag påstå! 

En dag gick vi på tur och det var väldigt najs. Jag älskar känslan av att ta mig fram på skidor. Man känner att kroppen jobbar och samtidigt får man frisk luft, natur och fina vyer. Solen sken i några minuter och det var bara att njuta av den korta studen. Skidturer och fjällvandringar får mig så lugn i sinne, kropp och själ. I like! Min maskin den funkade bra. Kanske blir det ett vasalopp ändå...


Kommentarer
Postat av: Lina

Präktig! du hatar det egentligen som alla oss andra! I'm on to you =)

2011-01-11 @ 17:45:37
Postat av: Kjell

Javisst är det avkopplande med turer

2011-01-11 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0