Fru och man

Att gifta sig med David var helt fantastiskt! Vi har längtat, planerat, pysslat, organiserat, ordnat, bokat, sytt och förberett oss i mer än ett år för denna dag. En dag som blev till en hel helg av glädje tillsammans med varandra och med familj, släkt och vänner. Ännu bättre än vad vi nånsin kunde ana! 

Foto: Marcus Linder

Mitt härta är ditt,
Ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.


Foto: Caroline Ahlbäck

Lycka!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fantastiskt Lisa!! :D

2011-08-18 @ 15:45:29
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: mamma och pappa

Vi är så glada och tacksamma för att få varit med och delat glädjen med er och alla era fina vänner och härliga släkt.

Allt gott önskar vi er!

Såå fina bilder!



2011-08-18 @ 20:24:23
Postat av: Caroline

Tack ska du ha Lisa! :D Det önskar jag med!



Förresten, ditt leende är fantastiskt fint! :D

2011-08-19 @ 00:55:06
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Lovan

ååh så vackra bilder!

2011-08-22 @ 16:55:15
URL: http://lovahaisa.blogg.se/
Postat av: svärmor och svärfar

Det var en fantastisk dag på alla sätt och viss! Det var även stort för oss att få se sin son förvandlas till en gift man och följa det minut för minut...

Det var så fint och fulländat att det ibland känns overkligt för oss även nu fyra veckor efteråt...

Vi önskar Er massor av lycka!

2011-09-02 @ 14:56:12
Postat av: Julia

Fina vänner!

Fick rysningar och tårar i ögonen när jag läste detta inlägg :) Att få vara med på ert bröllop var en av årets höjdpunkter! Otroligt vackert! Hoppas vi ses snart! Många kramar

2011-09-28 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0