Så mycket bättre...

Jag har varit borta tre helger i rad nu. Det blir mycket åkande men varje söndag sitter jag supernöjd hemma i Uppsala. Nöjd och glad över att jag har så fina vänner som förgyller mina dagar.

Helg 1: Stenungsund. Tunnbrödsbak med Helena hemma i Stenungsund. Jag var helt chanslös mot Helena när det gällde bullrullning. Kaveln däremot, den hanterade jag bäst!



Helg 2: Linköping. Jag och Anneli bjöds på skön adventshelg i Linköping. Julpyntad lägenhet, lussebak, julmarknad, snöväder, skogsmiddagar med stek, tv-spel och det obligatoriska melodikrysset!



Helg 3: Sävar. Långhelg med släkten uppe i ett snöigt Umeå. Dansföreställning, indisk middag och fika med delar av gänget, badhusbad och 60-årskalas. Bra liv!



Ny jobbvecka- jag är redo!


Kommentarer
Postat av: Anneli

like!

2010-12-05 @ 23:12:06
Postat av: David

Det var mysigt

2010-12-06 @ 03:00:36
Postat av: Lovisa

två av dom finns på facebook haha

2010-12-08 @ 20:56:47
URL: http://lovahaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0