Kusinkul jul

Vi blev samlade alla kusinerna på juldagen. Hela släkten på en gång. Angående det senaste inlägget så protesterade jag mot köttjulen och bjöd på linssoppa. Det blev väldigt gott tycker jag själv och de verkade nöjda, mina kära släktingar också. Det blev skridskoåkning, julklappslek, mat, efterrätt och lekar. Mycket mysigt och jag trivs så bra med er!

Min jul i bilder kommer här:


Med värmefläkt, intensiv tankeverksamhet och ruskigt bra detektivarbete hittade jag läckan nere i källaren. Farbror och kusin hjälpte till att mecka och fixa. Dagen efter hade vi vatten. Puh! Jag är en stolt vattentekniker!


De frusna tårna var många efter några timmar vid sjön i minus 24 grader


Syskonmys vid granen


Klappar hunden!


Lite experiment med kameran. Spark skulle kunna vara det roligaste transportmedlet som finns.


Jonatan snodde min klapp i sista stund! Den framkallade lite olika känslor.


Såhär kan det gå om man har glasögonen på


Kommentarer
Postat av: Jonatan

Snyggt!

Var en himla fin och kul jul, ses förhoppningsvis i Schweiz nästa gång!

2010-12-30 @ 17:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0