Säkert världens bästa

Jag fick en alldeles egen häftapparat på jobbet för någon vecka sen. Stort va? I alla fall så tyckte jag det var så roligt när jag fick förpackningen hur företaget som gör de här häftapparaterna verkligen har satsat. Det är ju såklart så, att de måste vara bättre än konkurrenterna. Vilken spännande bransch det måste vara. Häftapparatbranschen. Det låter coolt det (eller häftigt kanske jag ska säga som en riktig Göteborgare).

Ni ser ju, det är inte vilken häftapparat som helst jag har fått. Den är:
- i stål. Helt i stål. Ingen billig plastsak här inte.
- en modell K2 de luxe, fint ska det va!
- en jubileumsgåva så jag antar att de verkligen har satsat lite extra på just den här modellen.
Det jag funderar på är när den här modellen gjordes? Förpackningen ser ju inte ut att vara från detta 2000-talet riktigt. Undrar om det snart är dags för en ny jubileumsutgåva. Då ska jag vara först på plats!



Ps. Ni ser också min fina miniräknare som bara vill visa mina uträkningar i bråk. Vad är grejen?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Bråkar den med dig?

2011-11-02 @ 21:07:33
Postat av: Peter

2011-11-07 @ 07:08:17
Postat av: Peter

Hej Lisa! Du kanske har FRAC intryckt? Då visar den bråk, iaf gör min det.

2011-11-07 @ 07:09:04
Postat av: Lovan

hahaha alltså åååh

2011-11-08 @ 00:06:51
URL: http://lovahaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0