Stavningsproblem

Alldeles nyss blev jag lite upprörd. Jag satt och sökte litteratur i skolans bibliotek och märkte att examensarbeten och projektarbeten fanns med i databasen. Jag tänker: Åh, vad roligt att om man söker på mitt efternamn så kommer mitt projektarbete upp. Jag finns i ett bibliotek. Några av mina kunskaper finns där, redo för att föras vidare. Så tänkte jag och sökte på mitt namn. Kom det upp något då tror ni? Nej, för de har stavat fel på mitt namn. Hur ska jag kunna bli en berömd vetenskapskvinna när mitt namn blir felstavat?


Kommentarer
Postat av: julia

bajs.

2010-11-03 @ 14:04:03
Postat av: lina

buuuuuh

2010-11-03 @ 16:02:33
Postat av: Kjell

Ja det är verkligen retligt. Stå på dig, låt dem veta att det blivit fel. Det är ju deras uppgift att skriva berömda personers namn rätt. Lycka till, pappa

2010-11-04 @ 19:44:45
Postat av: lina

Go Kjell! Helt rätt!

2010-11-05 @ 12:27:15
Postat av: Jonatan

Gift dig med han där David vet ja! Eller nja, byta till Chohan kanske inte hade hjälpt så mycket... Jaja, men det kan ju vara kul att gifta sig ändå!

2010-11-07 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0