Sköna helg

Jag har verkligen börjat uppskatta lediga helger tokmycket sen jag började pendling och jobb på allvar. Det är så otroligt skönt att få sova hela natten utan att tvinga till sig tillräckligt många sovtimmar för att orka med en veckas jobb och pendling. Något som jag börjat tycka är roligt och mysigt är melodikrysset. Det känns lite gammalvarning över det, precis som På spåret. Men när jag läste 2 inlägg på fb idag om personer som löste krysset insåg jag att jag inte är ensam. En god och lång frukost med krysset i bakgrunden är avkoppling, gärna i sällskap med grannarna Emma och Jakob eller finaste barndomskompisarna och David såklart. Då går allt som på räls!



Vem blir inte glad av denna killen?


Kommentarer
Postat av: David

VIsst var det mysigt och vi klarade nästan allt. Sen måste jag säga att du var fantastisk på att städa idag. en eloge;)

2011-04-03 @ 15:14:41
Postat av: Lukas

Inget google på krysset hoppas jag :)

2011-04-03 @ 18:28:36
Postat av: Lisa

Haha, inte skulle väl jag fuska eller?! Men då gick det som det gick också :)

2011-04-03 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0