Groddar är gott men David är godare

Jag har gjort en undersökning som jag ska presentera för er. Det är en väldigt viktig sak som jag har kommit fram till. Viktigt för er framtid men framförallt för min. Varsågoda... Tamtadam. Låt mig presentera:



Antal groddar (x-axeln) är alltså hur många olika sorters groddar som jag odlar och Davids kärlek (y-axeln) är hur mycket han tycker om mig. Det är lite tråkigt att det dalar så mycket när min ambition ökar MEN jag ser ändå positivt på resultatet. För det första: Han tycker väldigt mycket om mig utan att jag groddar en enda grodd. För det andra: Davids kärlek går ALDRIG mot noll, det har jag sett till eftersom det är jag som har gjort undersökningen.


Kommentarer
Postat av: David

:=) haha vilka empiriska studier alltså. Nä min kärlek går inte ner till noll det kan du lita på min fästmö

2010-09-29 @ 22:29:43
Postat av: Anneli

1 grodd alltså. Välj den med omsorg!

2010-09-30 @ 11:24:36
Postat av: Anonym

Vilka roligare studier du håller på med! Ska denna tabell vara med i exjobbet?:-) Det vore kul!

2010-10-01 @ 10:31:10
Postat av: Maria

glömde skriva att det var jag som satt vid datorn...

2010-10-01 @ 10:32:11
Postat av: lisa

Haha! Vilket fantastiskt diagram. Dig älskar jag

2010-10-01 @ 16:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0